Telefoonnummer: 0166-602699
  • Avondopenstelling op maandag
  • Alle mondzorg onder één dak
  • Gratis parkeergelegenheid
  • Geen wachtlijsten
Direct inschrijven

Klachtafhandeling Kliniek voor Tandheelkunde Tholen

Al onze medewerkers en behandelaren doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent.

Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt in dat geval gebruik maken van ons klachtformulier. Alleen dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Uitgangspunt hierbij is dat de klacht gegrond en redelijk is.

Als u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld, dan kennen wij een heldere klachtenprocedure, waarmee wij voldoen aan de huidige wet- en regelgeving.
 

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u om hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. Vaak lost dit al veel op. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen.

Komt u er niet uit of is een persoonlijk gesprek niet wenselijk? Leg dan uw klacht voor aan de klachtenfunctionaris.

 

Contact

Kliniek voor Tandheelkunde Tholen
Kaaij 14
4691 EE  Tholen

Tel: 0166-602699
E-mail: info@tandartstholen.nl
Inschrijven praktijk

Spoednummer: 0166-602699

Inschrijven nieuwsmail 

Openingstijden
Maandag:
8:30 - 21:00
Dinsdag:
8:30 - 17:00
Woensdag:
8:30 - 17:00
Donderdag:
8:30 - 17:00
Vrijdag:
8:30 - 17:00
Zaterdag:
8:30 - 12:30
Zondag:
Gesloten

In de even weken op zaterdag gesloten

Inschrijven nieuwsmail


Mis geen belangrijk praktijknieuws
 

© 2018, Kliniek voor Tandheelkunde Tholen | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd april 2018