Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
4 oktober 2023

Goede ervaringen, ze vertellen wat ze doen en zijn service gericht

Goed

4 oktober 2023

Prima tandartsenpraktijk

Prima tandartsenpraktijk

4 oktober 2023

Prima snel en gelijk afgehandeld

Oke

4 oktober 2023

Rustig geholpen, dochter is enthousiast over tandarts

Heb geen verdoving gedaan, dit door de Tandarts die op bepaald moment doorging. Daar waar ik zei ...

Lees meer
4 oktober 2023

Heel prettig

Zeer prettig

3 oktober 2023

Fijne behandeling gehad bij tandarts L. Oskam

Ikzie altijd erg op tegen de schoonmaakbehandeling. Maar nu stelde de tandarts voor om bijna alle...

Lees meer
3 oktober 2023

Goed en professioneel geholpen. En ook fijn dat er aandacht is voor de patiënt

Zie bovenstaand

2 oktober 2023

Mijn tandarts vind ik zeer kundig!

Ik ben nogal angstig als er een behandeling moet plaatsvinden, maar hij kan mij altijd weer tot r...

Lees meer
2 oktober 2023

Oke

Een fijne en snelle behandeling alles oké

1 oktober 2023

Prima geholpen.

Snel en deskundig.

1 oktober 2023

Goeie tandarts

Ik vindt dat de mensen die er werken goed doen en goed advies geven

1 oktober 2023

Uitstekend

Zeer kundige tandarts, prettig in omgang.

1 oktober 2023

Prima geholpen

Correct

30 september 2023

vriendelijk

oog voor ook ander mankement aan andere kies

30 september 2023

Vriendelijk en deskundig behandeld

Goed begeleid en de volgende stappen uitgelegd

30 september 2023

Vriendelijke en goede behandeling

Personeel is vriendelijk en toont begrip voor problemen bij een behandeling. Behandeling zelf is ...

Lees meer
29 september 2023

vriendelijk

goede uitleg

29 september 2023

Tevreden

Was voor mijn toch even een stap,nadat de tandarts die ik had ,met pensioen is gegaan,maar nu een...

Lees meer
28 september 2023

Vriendelijk en altijd goede service & kwaliteit!

Mijn gezin en ik komen al jaren bij Tandheelkunde Tholen en wij zijn altijd naar alle tevredenhei...

Lees meer
28 september 2023

Vriendelijk en vakkundig

Ieder half jaar is het voor mij weer een uitje om er zelfs 70 km voor te rijden.

28 september 2023

goede zorg

goede zorg en snel komen na het bellen voor een afspraak na tandpijn

28 september 2023

goed ervaring

prima, niet te lang wachten en vriendelijk personeel

27 september 2023

prima behandeling , deskundig en vlot

Half jaarlijkse controle , vlot en deskundig uitgevoerd

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Kliniek voor Tandheelkunde Tholen
Kaaij 14
4691 EE
Tholen
Do
8:30 - 17:00