Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Goede ervaringen, ze vertellen wat ze doen en zijn service gericht
Goed

Prima tandartsenpraktijk
Prima tandartsenpraktijk

Prima snel en gelijk afgehandeld
Oke

Rustig geholpen, dochter is enthousiast over tandarts
Heb geen verdoving gedaan, dit door de Tandarts die op bepaald moment doorging. Daar waar ik zei ...
Lees meer
Heel prettig
Zeer prettig

Fijne behandeling gehad bij tandarts L. Oskam
Ikzie altijd erg op tegen de schoonmaakbehandeling. Maar nu stelde de tandarts voor om bijna alle...
Lees meer
Goed en professioneel geholpen. En ook fijn dat er aandacht is voor de patiënt
Zie bovenstaand

Mijn tandarts vind ik zeer kundig!
Ik ben nogal angstig als er een behandeling moet plaatsvinden, maar hij kan mij altijd weer tot r...
Lees meer
Oke
Een fijne en snelle behandeling alles oké

Prima geholpen.
Snel en deskundig.

Goeie tandarts
Ik vindt dat de mensen die er werken goed doen en goed advies geven

Uitstekend
Zeer kundige tandarts, prettig in omgang.

Prima geholpen
Correct

vriendelijk
oog voor ook ander mankement aan andere kies

Vriendelijk en deskundig behandeld
Goed begeleid en de volgende stappen uitgelegd

Vriendelijke en goede behandeling
Personeel is vriendelijk en toont begrip voor problemen bij een behandeling. Behandeling zelf is ...
Lees meer
vriendelijk
goede uitleg

Tevreden
Was voor mijn toch even een stap,nadat de tandarts die ik had ,met pensioen is gegaan,maar nu een...
Lees meer
Vriendelijk en altijd goede service & kwaliteit!
Mijn gezin en ik komen al jaren bij Tandheelkunde Tholen en wij zijn altijd naar alle tevredenhei...
Lees meer
Vriendelijk en vakkundig
Ieder half jaar is het voor mij weer een uitje om er zelfs 70 km voor te rijden.

goede zorg
goede zorg en snel komen na het bellen voor een afspraak na tandpijn

goed ervaring
prima, niet te lang wachten en vriendelijk personeel

prima behandeling , deskundig en vlot
Half jaarlijkse controle , vlot en deskundig uitgevoerd